چند بار باید دیالیز را من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چند بار باید دیالیز را من

معمولا، پس از مردم به نارسایی کلیه پیشرفته می گیرند، آنها را توصیه به دیالیز. اما برای افراد مختلف زمان های مختلف است، و سپس چند بار باید بیمار را می کشد؟

در واقع، پزشکان طرح دیالیز با توجه به عملکرد کلیه باقی مانده بیمار می کند. اگر حجم ادرار بیش از 800ml / روز، که نشان می دهد وجود دارد باقی مانده بیشتر از عملکرد کلیه 8ml / دقیقه، برای کسانی که بخشی از مردم آنها نیاز به ساعت dialysis10-12 برای هر هفته. اگر حجم ادرار کمتر از 800ml / روز است، آنها نیاز به دیالیز 12-15 ساعت در هر هفته، سه برابر بهتر از 2 بار است. میانگین برای افرادی که هیچ تابع باقی مانده کلیه، که هیچ ادرار، آنها نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به دیالیز کافی، 3 بار در هفته، 4-5 ساعت در زمان در تقاضا است.

اگر مردم می تواند دیالیز کافی می کنید، ایمنی آنها کاهش خواهد یافت و برخی از عوارض رخ خواهد داد، که کیفیت زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار. چه چیزی بدتر از، آن را به میزان عفونت، که به این بیماری پیچیده تر افزایش می دهد. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید کاهش نمی دهد بار دیالیز بدون با دکتر خود ارتباط برقرار کنند.

به جز دیالیز، مردم نیز باید با توجه به داروها و مواد غذایی آنها را، که ممکن است اثر درمانی تحت تاثیر قرار پرداخت. اول، آنها باید فشار خون را به خوبی تغذیه به اندازه کافی کنترل ورودی، پس از آن و کنترل مصرف آب، که می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند.

در یک کلام، دیالیز کافی نکته کلیدی برای طولانی طول عمر بیمار را قبل از دریافت آنها دیگر درمان جایگزین کلیه یا پیوند است. پس وقت همکاری با دکتر خود، که می تواند به شما اطمینان دهم که یک زندگی با کیفیت. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری شما نیاز دارید و یا می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان های جایگزین، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما به شما مشاوره رایگان در اسرع وقت پاسخ دهید.





:: برچسب‌ها: درمان نارسایی کلیه، دیالیز، چند بار باید من را دیالیز، درمان نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: